Linnea - 16år!

Idag fyller lilla jag 16år och galet vad galet fort tiden går. Igår var jag en liten flicka som började skolan och nu plötsligt har jag bara en månad kvar på grundskolan och jag får övningköra bil!
Det vackra kollaget gjorde min vän Elin till mig idag, dagen till ära! tack för det!
Nu ska jag plugga matte ett tag medan mamma gör tårtbotten till imorgon då hela "feta" släkten kommer för att fira mig. Senare ikväll ska jag se på en trevlig film hade jag tänkt!
Mina presenter visar jag på lördag hade jag tänkt!
Nu ska jag bara njuta i ett år över att vara 16år!
Goodbye 15, hello sweet 16!

Kommentarer
Postat av: beccis

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE OCH BÄSTASTE KORV, HIHI love u! ♥

2012-04-26 @ 22:04:35
URL: http://thatsbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0