Linnea - London!

Big Ben från Trafalga square!
Det är nästan svår att förstå att jag varit i London. Jag har längtat så länge efter det och vips så var man hemma igen. Redan efter två dagar i London kände jag en kärlek till staden. Den är så fruktansvärt fin med sina vackra byggnader m.m. Det lustiga som jag kände när jag var där var att det inte kändes som en storstad. Det kändes som landet hade flyttat in till stan. Det var något slags lugn.
Jag kan helt ärligt säga att jag älskar London och att jag måste åka tillbaka inom kort. Gärna med en vän och gå på fik, shoppa, fota och njuta.
London, you haven't seen the last of me!

Kommentarer
Postat av: Wendela Pålsson

Va fint, är london en trevlig stad eller är det bara bygnaderna som ser trevliga ut?:)

2012-04-18 @ 21:50:18
URL: http://wella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0