Lovisa - en ovanlig torsdag

Årets majblomma...
Asnice dag idag, hade matte på morgonen och sen engelska nationella fram till lunch och sen åkte vi ut till ytterby och red med klassen! Faktiskt väldigt roligt, dock varmin häst lite seg ;)
Jag har tänkt lite på det här med majblommeförsäljare.. Är det bara jag som tycker att dom är läskiga?? eller inte läskiga men dom kommer där med sina blommor och leenden.. "Hej, vill du köpa majblommor?" "Emh, nejtack" (lite ursäktande) det känns typ som om dom (hahha det rimmar som om dom) ska komma in i min lägenhet med en kniv mitt i natten.. okej, jag överdriver väldigt mycket men lite så känner jag i all fall..
Nu ska jag käka lunch eftersom jag bara åt en macka i skolan, sen kommer Linnea ikväll och så ska vi till kyrkan och repa inför en konsert (:
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0