Lovisa - filmtips

Jag tänkte att jag kunder slänga in ett filmförslag nar jag ändå inte har något bättre för mig. Såg precis filmen och den är väldigt rolig :)
Jaa, den heter ju då Amelie från Montmartre och handlar om en ganska udda tjej som kommer på att hon vill börja göra livet lite bättre för andra. Hon hittar på massa små, finurliga saker som gör att iallafall jag blir avundsjuk på hennes bra idéer. Andra förtjänar att få ett lite sämre liv. Det fixar hon också. Som till exempel byter plats på fotkrämen och tandkrämen.. Sådana där små saker som driver en till vansinne. En trädgårdstomte får också ut och resa till kända platser och skickar vykort till sin husse... Det är en rolig och finurlig film som helt klart är sevärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0