Lovisa - Go dag

Bild som Linnea tog för ett tag sen ♥
Hela alla i min klass var svintrötta imorse, matte på morgonen är inte kul. Inte heller blir de flesta nior gladare av att det är ute dag och vi ska grilla korv och leka med de små. Men väl ute blev det awzum. Och allvarligt, ibland är det sjukt gott att ha kaosfula kläder och hår ;) Vi typ lekte pantgömme, grillade, fick titta på när vår lärare släckte elden som smet och när vi skulle leka med de små (min skola är från 1an till 9an) så hade vi typ roligare än de små :)
Även om jag är sjukt trött på allt som har med skolan att göra kan jag inte låta bli att tycka om den. Den och mina klasskompisar. Kommer nog att sakna dem när man slutar och så.. ganska mycket faktiskt. Om någon ur min klass ser detta, så tycker jag väldigt mycket om er allihop! ♥
Och från det ena till det andra, jag ska alldeles strax spralla iväg till ett läger så min uppdatering kommer inte vara den bästa under några dagar.. Men jag sk aförsöka fixa några tidsinställda :)
Se ya! ♥

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jätte vackert!

fina foton ni har!

2012-04-06 @ 19:46:47
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0