Lovisa - Go dag och kväll ♥

Mina nya najs skor och en ramdom peruk. Kanske skulle bli blond ;)
Har precisley kommit hem från min asgrymma väns slipsparty ;) mys med hennes familj och 2 till (:
Innan idag var jag och snackade med några killar om hur jag skulle laga gitarren och de sa att det var ganska enkelt och att man kan göra det själv wiho! och så köpte jag dom träningsskorna, nagellack, concealer, strumpbyxor och presenter till min kompis så det har vart en väldigt go dag.
Igår, efter att ha slösat bort hela dagen med tv-shop, top model och lyckan i LA (jag är asglad att vi har skogstv i vanliga fall), förvånade jag mig själv med att komma på en asnice melodi. Så jag testade lite, skrev lite text och så och det blev rätt så nice :) melodin är ganska klar men det fattas massa text.
Det är typ en historia som utspelar sig på en rökig jazzklubb på typ 60-talet. Sånt där ar kul, när man liksom har en bild av något. Jag vet till och med vad jag vill ha för slags trummor och sånt :) asnice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0