Lovisa - härligt

Bild tagen av mig för länge sen
Sol och aprill. Man kan nog säga att det officiellt är vår nu! (än så länge).
Det är så otroligt gott att gå upp ganska tidigt och se att det är fint väder ute. Jag ska nog vara med Linnea idag, kanske åka lite skateboard, spela massa gitarr och gå på opera sen ikväl! :)
En bra sak är att jag håller på att bli lite bra på gitarr (wiho!) den dåliga saken är att min gitarr är trasig :( Jag skulle stränga den och då lossnade stallet. Så om någon har tips hur man lagar sånt, PLEACE FEED ME WITH INFORMATION!!!
För tänk när den är hel, då behöver jag inte spela på mammas, och det bästa av allt är att det är otroligt coolt att ha en egen gitarr (som funkar).
Och btw, jag kan vERKLIGEN inte åka skateboard. Jag har precis köpt en liten en och ska försöka lära mig. Så om någon har tips på hur man lär sig sk8a, blir jag glad för det också :)
Nu ska jag inte skriva mer. Ha en bra dag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0