Lovisa - randomnes

Sharmig bild va? ;)
Jag var då precis inne i stan och tog passfoto.. Jag ska till Polen med klassen osv. Bilden blev bra men det jag måste skriva av mig lite om är MIN FÖRSKRÄCKLIGA NAMNTECKNING!!! När jag fixade mitt förra pass för typ.. 5 och ett halvt år sen och jag var typ 10.. Namnet står precis likadant! asfult och jag ska ha det tills jag blir 21..
Men min pappa var snäll och frågade han som jobbade där (som var väldigt snygg) om man var tvungen att vara polis om man skulle jobba där (och göra pass och sånt) och nej gott folk, men behöver inte det. Kan vara bra att veta tänkte jag ;)
Jag taggar jättemycket för att spana in 2 topmodel sverige avsnitt nu WIHO! :D
+ så är det bara 9 dagar tills man får premelinära antagningen till gymnasiet! Jättesnart ju! Är taggad till 1000 och hoppas som en galning att jag kommer in på LM så jag inte behöver gå på mimers.. så hoppashoppashoppas!! (:

Kommentarer
Postat av: - pouline △

sv: tack!!

2012-04-03 @ 20:56:11
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0