Lovisa - de sista skälvande timmarna på påsklovet

Bra start på dagen. Gå upp kvart över 6 (?!) och gå ut och gå och dela ut reklam i 1 timma och 45 minuter. När jag kom hem hade dom andra inte ens ätit frukost. Men det var skönt. Men när vi skulle laga gitarren såg vi att den hade en stor spricka. Inte bra så den är nog bara att skrota. Sen har jag spelat massa sims wiie! och förbreder mig mentalt för 33 skoldagar!!! fatta bara så få. Kanske för att vi ska till Polen en vecka men endå, om inte alls länge slipper jag den lilla idyliska skolan som har vart mitt fjärde hem i snart 10 år (andra hemmet är kyrkan och tredje mimershus) :)
Typ ny frisyr, kammade över lite så de blev mittbena :)
Bra start på dagen. Gå upp kvart över 6 (?!) (de är faktiskt ganska crazy, inte ens när de är skola går jag upp så tidigt!) och gå ut och gå och dela ut reklam i 1 timma och 45 minuter. När jag kom hem hade dom andra inte ens ätit frukost. Men det var skönt. Men när vi skulle laga gitarren såg vi att den hade en stor spricka. Inte bra så den är nog bara att skrota. Sen har jag spelat massa sims och lyssnar på gammal go slager wiie! och förbreder mig mentalt för 33 skoldagar!!! fatta bara så få. Kanske för att vi ska till Polen en vecka men endå, om inte alls länge slipper jag den lilla idyliska skolan som har vart mitt fjärde hem i snart 10 år (andra hemmet är kyrkan och tredje mimershus) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0