Linnea - Happiness Hit Her!

Som jag skrev för en vecka sedan så har jag precis börjat gymnasiet. Jag har valt att inte skriva om det i veckan dels för att det inte har hänt så mycket. Nej det är fel! Det har hänt en himla massa men vi har inte gjort så mycket i skolan. Vi har haft "lära känna-vecka" vilket innebär att vi har haft ca. 2 timmar skola varje dag. Om jag var taggad på gymnasiet förut så är det ingenting i jämnförelse med vad jag är nu. På måndag börjar vi med riktiga lektioner och jag är sjukt taggad på att ha psykologi som det första vi gör i hela gymnasiet. Jag tror att dessa tre året kommer bli helt awesome eftersom vi har väldigt mysig skola, härliga lärare och massor med härliga personer i klassen!
Om någon skulle undra så kommer kjolen från h&m, linnet från JC, munktröjan är köpt på göteborgs filmfestivalen och jeansjackan fick jag av pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0