Linnea - Sommarfynd!

(jättefult ihopklippt, orkade inte göra det hela så fint)
Eftersom jag shoppat en del denna sommaren tänkte jag visa det. ohh så intressant!!
1. Jumpsuit från H&M
2. Klänning från JC
3. Klänning från H&M
4. Linne från H&M
5. Linne från Lindex
6. Klänning från H&M
7. Kjol från GinaTricot
8. Shorts från GinaTricot
9. Skor från skopunkten
+ en svart hatt och några örhängen.
Jag vet att det är en del men hur kan man låta bli när det mesta kostade ca. 50 kr? Den gröna kjolen och skorna är de enda som är köpa i orginalpris de andra har det varit superrea på.
Den gröna kjolen (7) och den plommonlila klänningen (6) köpte jag i början av sommaren men passar på att visa dem nu!
Nu hoppas vi på lite sommarväder så jag får användning för allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0