Linnea - Trött!

Tisdag och jag är helt slut. Helt sjukt hur snabbt man blir beroende av 10-11 timmar sömn varje natt. Man blir inte så himla rolig efter 6 timmar sömn. Även om jag har velat gå och lägga mig sedan klockan 4 så är jag. För idag fick vi reda på att vi har sovmorgon imorgon bitti. Att börja 2 timmar senare än i vanliga fall och sedan ha skolfoto känns helt OK! Idag började vi psykologi på riktigt och det är verkligen jätte intressant! Nej, nu måste jag släpa mig till mitt rum och försöka hitta något att ta på mig imorgon och sedan lägga mig i sängen och läsa harry potter! Bjuder på en bild på mig från i fredags även om många av er som läser detta redan sett bilden på både instagram och facebook. Orkar inte fixa något bättre!
PS. 
Mina vita skor är köpta på skopunkten, Lovisa! bara så att du vet ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Typiskt!! jag som tycke att jag var så bra som hde full koll :( <3

2012-08-28 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0