Linnea - Ja..det där med rubrik!

Hej bild från stenåldern (2009?)
Gammal smickrande bild jag hittade. Jag sitter vid vårt "stora datorn" (inte min skol-laptop alltså) och försöker rensa bort bilder. Då hittade jag denna och jag tänkte "Ah.. varför inte?".
Kollade på Lovisa när hon hade musikal idag och hon var skitduktig! Jag är så stolt över min lilla Lovisa! Vad den fina kan sjunga! Det är sjukt vad jag är avundsjuk på henne. När hon sjunger låter det vackert som bara den och sedan när jag försöker mig på en låt så låter jag som en kråka..
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Nämen, tack söta du!

2012-05-07 @ 22:43:46
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: anonym

du skulle ju visa vad du fick i födelsedagspresent, det har du väll inte gjort? ett tips bara!!

2012-05-08 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0