Linnea - Söndag!

Bilden är ett gammalt självporträtt som jag visade på min gamla blogg? Och en bra låt som jag drogar och försöker lära mig på gitarr..
Söndag idag, för er som missat detta.. Idag har jag bara gått runt, städat mitt rum och lyssnat på bra musik (dansat loss). Det har varit en sådan dag som man har ibland idag. En sådan dag man bara vill ligga i sängen hela dagen, lyssna på musik och inte göra något vettigt alls. Konstigt nog brukar detta inträffa på söndagar? (kanske för att jag vet att det är skola nästa dag?).
Igår var jag och Louise hos vår vän Joel hela eftermiddagen, vilket var trevligt!
Joel bodde nämligen med gångavstånd från mig förr och nu har han flyttat så jag träffar typ aldrig han. Aja, när Louise åkte hem så stannade jag en stund till, sedan var klockan plötsligt 1 och vi hade pratat bort x antal timmar.. Ops! Hej sömnbrist!
Imorgon ska jag kolla på mina vänners musikal! Ska bli jättespännande! bara så ni vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0