Linnea - Almost weekend!

Torsdag och nästan helg, jippi! Tyckte mina naglar passade så fint med röda läppar så jag var tvungen att knäppa några bilder. Ja och nu fick jag slut på saker att skriva.. 
Visst är det härligt att jag och Lovisa har börjat uppdatera mer på bloggen nu? Det märks på besöksantalet i alla fall. Jag ska försöka fixa en design så snabbt som möjligt men jag har ingen lust eller inspiration. För er som undrar så använde jag mig av en gammal eyeliner-pensel för att måla linjerna på naglarna, vilket gjorde det hela så mycket lättare. Skolan börjar dra igång på riktigt nu och vi börjar få både prov och läxor, känns skrämmande och spännande på samma gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0