Linnea - Fit For Fight!

Jag är så galet trött på att jag är så totalt, extremt överdrivet lat. Nu ska det bli ändring på det! Det känns som om jag har sagt detta många gåner eller i alla fall lovat mig själv detta många gånger, Jag ska i alla fall börja gå ut och springa och andra sorters träning oftare. Även om jag blir stolt över mig själv när jag tränar och mår skitbra efteråt så gör jag det alldeles för sällan.
Nu när dagarna börjar bli mörkare behöver man komma ut och andas lite frisk luft om dagarna. Annars kommer man sitta där framför datorn hela kvällen i sin ensamhet, i mörkret. Idag gick jag i alla fall ut och sprang en runda idag. Körde lite intervallträning mellan lyckstolpar och sprang några gånger upp och ner för en trappa.
När jag kom hem fick jag en välförtjänt kantarellmacka! Nu gäller det att inte sluta här utan att fortsätta hålla igång!
Bilderna är tagna med mobilen på kvällens springtur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0