Lovisa - Barndom och föralltid

Okej, jag vet inte om detta har kommit fram men jag älskar Harry Potter något otroligt mycket! Det är en väldigt stor del av min barndom, jag har älskat böckerna i 6 år eller så. Låter inte så mycket men det är nästan halva livet ;) Linnea målade lite på mig och jag vet att hjärtat ser lite efterblivet ut för jag kan inte göra handhjärtan menmen. Jag blev nöjd med bilden i alla fall :)
Imorgon ska vi sova på skolan och ha disco! inspark för alla ettor ska bli nice! Ska släpa med kameran tror jag.. Eftersom jag suger på att hitta i Göteborg har mamma sagt att jag ska åka omkring litegrann och försöka orientera mig, så jag tänkte att jag skulle göra det och ta med kameran. Jag skulle så himla gärna ha massa svartvita bilder av stan.
Jag har kommit på att Göteborg är en sjukt vacker stad! om man åker in innan morgontrafiken är det alldeles tysk och stilla, hamnen är lugn och det är inga människor ute. Det är superfint! Nej, nu ska jag ta och lägga mig så att jag inte är en zombie imorgon.. Nattis ♥

Kommentarer
Postat av: Syster

Är morgontrafiken tysk...?

Svar: Ha ha mycket kul!!
forfashion.blogg.se

2012-09-05 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0