Linnea - I full gång!

För er som har missat det så har jag och Lovisa varit på Bassholmen i en vecka (en ö). Där vi bland annat har filmat till en kortfilm. Det känns fruktansvärt kul att vara igång med filmandet med min kamera eftersom det är en av anledningarna till att jag köpte den. Jag har försökt mig på att filma några gånger förut vilket resulterade i en film där jag står och snackar och ananas och att jag hatar mitt favoritämne i skolan (inget för allmänheten helt enkelt). Sedan har jag faktiskt gjort en höstfilm som inte gick att spara (fråga mig inte varför men mitt filmprogram la ner). Nu är jag i alla fall jättetaggad på att börja klippa ihop denna film. Bilderna är screenshots (eller var det heter) från några av filmklippen. Förhoppningsvis kommer filmen upp på bloggen någon gång i framtiden men jag kommer klippa klart filmen i min egen takt och om det kommer ta 3 år eller för evigt så få det ta det. Jag vill inte känna någon press. 
Jag och Lovisa har i alla fall fått blodad tand för det här med film och planerar redan in en ny film, Det gäller bara att komma på en idée!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0