Lovisa - Pyssel och fjärilar!

Det här har jag gjort idag :) tyckte att min kamera behövde en lite pyamas för att jag ska slippa bära på min feta väska. 
Idag är i alla fall sista dagen innan gymnasiet. Det som först gick från ett år till ett halvår, till ett sommarlov, till 2 veckor, till fyra dagar har nu blivit imorgon. Jag är taggad och såklart fylld av fjärilar i magen. Fast jag gillar att gå i skolan, så det ska bli skönt. Jag är waldorfbarn, vilket betyder att jag har gått på samma skola sen jag var 6 år. Min syster gick också där och mamma jobbade där. Så det blir en väldigt stor skillnad för mig med ny skola i ny stad och med helt nya människor! Håller tummarna för att det ska bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0