Linnea - Time?

Grundskolan börjar dra sig mot sitt slut och det är exakt en vecka kvar tills jag slutar 9:an. Tiden flyger iväg! Jag måste i alla fall lämna tillbaka min skoldator imorgon vilket är lite sorgset. Kommer kännas jättetomt utan egen laptop men jag ska antagligen skaffa en egen laptop snart. Hur ska jag annars kunna blogga i sommar? ;)
Jag sitter i alla fall och försöker lägga över alla mina bilder till min hårddisk..annars då? Knaprar på Tuc Tuc-kex och målar på en ny teckning som jag håller på med. Jaha, då avslutar jag väl sista inlägget från den här datorn då.. Lev Livet!
Jag kommer fortfarande att blogga men i fortsättningen från familjens "stora" datorn eller om jag snor brorsans laptop! see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0