Lovisa - Spännande liv...

 
Hahha jag ser ut som en random tellitubbis bjuder på den :)
Jag klev upp halv 12 i morse. Det är väldigt nära mitt sängliggarrekord som sträcker sig till halv 1 tror jag. Känns inte sådär jättebra. Men jag har vart aktiv! Jag har målat, legat och läst och bakat en paj :) Efter en random promenad i regnet konstaterade jag att det va en dag för onepice, te och tvserie! Jag har också lärt mig att när man ska skriva in lösenord på laptopen jag använder får man absolut inte trycka hårt på tangenterna. Det gillar den inte.
 Så nu sitter jag här. I min egensydda onepice, med mitt energite, i mitt nyomöblerade rum (gjorde det igår tror jag blev trevligt) och ska kolla på New girl. Adios amigos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0