Lovisa - Fet vecka!

Min fina musikklass ♥
Den här veckad har varit fetbra! I tisdags gick jag och några mer till Le pain francais eller hur det stavas, och fikade på en av våra 2 timmars håltimma. På caféet fanns ett piano, så vi höll en improviserad konsert för de andra :)
Och på onsdagen spelade vi in julskivan, gick mycket bra. Innan var vi ute och sjöng på stan (på bilden). pluss att vi har haft sovmorgon 2 dagar i rad och juste! Theaparty med rektorn! Där fick vi fika och sjunga skolsången, de berättade spännande fakta om skolan och det bästa, min rektor kan allas namn och fick ideén till teaparty från Harry Potter!!! det och att han har senapsgula byxor visar att han är en awesome människa!
Så nu taggar jag bowling imorgon + svenska typ prov, plugghelg och tre prov nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0