Linnea - Fullt upp!

Bilder från min instagram (@bolmstedt)
Nu börjar hösten på riktigt och imorse kom den första frosten. Dagen till ära hade jag även tunna strumpbyxor och shorts vilket kanske inte var det smartaste jag gjort på länge. Men vad säger man, "ska man vara fin får man lida pin". Har i alla fall köpt två par superfina byxor förra veckan. De blommiga kommer från New Yorker och de svart vita kommer från H&M. Jag såg dem på internet och blev kär. Det är precis sådana byxor som jag sprungit runt och letat efter i mer än ett år. Sprang i alla fall runt i alla H&M-affärer i stan igår för att hitta dem men de fanns inte i min storlek så jag fick beställa dem från internet istället. Fick dom i alla fall idag och är supernöjd!! Vill bara påpeka hur extremt fint väder det har varit de senaste dagarna med sol och blå himmel. Den sista bilden är tagen genom fönstret på tåget till skolan imorse. Det lyser verkligen upp ens dag att se sådana syner på morgonen istället för regn.
Min dåliga bloggning beror på att vi har haft en hel del i skolan det senaste och jag har även matteprov imorgon som jag VERKLIGEN borde börja plugga på nu! see you!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0