Linnea - Motivation!

Källa
Jag är så sjukt sugen på att fota nu. Jag vill ha massor med härliga retro-motiv, fina städer, öppna fält och vackert ljus. Grejen är att jag inte får till bilder som jag vill men jag får helt enkelt träna, träna, träna tills jag är helt grym. Har lånat en till av pappas gamla analoga kameror som är jättefin som jag tänkte att jag skulle ha någon dag när jag fotar. Vill så gärna också hitta min egen stil inom foto, jag vill att folk ska kunna se att det är jag som tagit mina bilder. Hittade en sida som gav väldigt mycket inpiration och visade upp många bilder av den typen av fotografi som jag älskar. Klicka här!
En dikt som vi läste i svenskan är så sjukt vacker och får mig att bara vilja fotografera och måla. Jag kan inte beskriva med ord vilka känsloströmmar den skapar inom mig.
"När natten kommer
står jag på trappan och lyssnar,
stjärnorna svärma i trädgården
och jag står i mörkret.
Hör, en stjärna föll med en klang!
Gå icke ut i gräset med bara fötter,
min trädgård är full av skärvor."
- Edith Södergren
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: hmm att locka håret så där kanske tar ungefär 20min för mig :) Men när jag gör det "ordentligt" och sätter upp i partier o.s.v tar det en timme.. haha! kram

2012-10-03 @ 22:00:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0