Lovisa - ledig tid är ett privilegium!

Det absolut bästa man kan göra efter skolan är att ta på sig mjukisbyxor och bara kopla ev en stund! Jag är inne i ett pluggrace (det kallas med andra ord gymnasiet) och vi har massor med prov och inlämningar kommandes. Då finns det även ibland ljuvliga dagar när man inte måste plugga på något! Både idag och igår har varit sånna dagar och det är underbart! igår gick jag och familjen på tapas-restaurant för att fira att min päron har vart gifta i 20 år (!) ♥ väldigt mysigt. Och idag har jag ingen musikkår och har alltså tid att göra klart en inlämning som ska in efter lovet, gå ut och springa och räkna lite matte! sjukt gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0