Lovsai <- jag provar en ny felstavning!

 
Jag vet. Jag är antagligen supertöntig som älskar glee men så är det nu. Och jag har inte hört orginalet av den här låten men tycker att den är awesome! Jag har som mål att kunna spela den snyggt på piano.. Går väll sådär eftersom mina pianoskills fortfarande är ganska lite att skryta med.. Jag brukar imitera mig själv vid pianot som någon som har svårt att fatta.. Okej det är i och för sig sant men det är mycket roligt att spela piano! Fast gitarren kommer alltid vara mitt 3dje favorit innan piano (trumpet och sång kommer först)^^
Hahhah för dem som tror att man kan sjunga när man får en snygg ton ur munnen.. Så fel vi har! det är sjukt mycket att tänka på ! man ska andas rätt, tänka åt olika håll, ha lagom med luft, slappna av, stå rätt, inte klämma tonen, göra uppvärmningsövningar... Men det hjälper! Faktiskt väldigt väldigt bra ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0