Linnea - Today I'm wearing this!

Halsduk, Monki | Hoodie, gammal | Jeans, Gina tricot | Skor, skopunkten | väska, bianco | jeansjacka från pappa
Det är så himla kul att blogga och lägga upp "dagens outfit" när man har ordentliga bilder. Idag drog jag med kameran så jag och Lovisa gick runt och fotade lite i eftermiddags och passade därför på att ta outfitbilder. Gick runt i Haga som by the way är väldigt mysigt, gick in på ett mysigt fik och pratade med en kvinna i en affär om dr.martens. Solen sken också en stund idag vilket gjorde kvällen väldigt bra. Nu ska jag snart dra mig i säng, läsa det sista i tredje harry potter boken och sedan drömma söta drömmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0