Lovisa - Wiho det är höst!!

Gammal bild :)
Är det bara jag som älskar höst?? som tycker att det är lite småcharmigt när det börjar bli mörkt och det regnar titt som tätt? Jag tycker att det är så fett mysigt! Fast när man måste stå i en halvtimma i regn för att bussen inte kommer är det inte supertrevligt...
Idag testade jag iallafall ett nytt sak! Jag och några klassisar gick till Chillar, som är en läxhjälp.jukt bra arbetsmiljö och gudomliga kakor! Jag satt och räknade matt i två timmar (jag har matteprov nästa vecka och försöker komma ihåg allt...) mycket bra och trevligt! 
För er som lästa att min minneskortsläsare strejkade igår, kan jag med glädje berätta att den nu fungerar igen! Datorn är 7 år gammal så man ska väl inte förvänta sig för mycket.. fett intresant! 
För dem som inte är personligt bekanta med min familj, så är min syster i USA!!!!! sjukt avundsjuk är jag! men om jag har tur kommer hennes hemkomst bringa fet lycka för mig, jag hoppas bara att hon hittar det jag söker, och ni som inte är personligt bekanta med mig får veta den 5-10!! nu blev ni allt spända va???!
Okej, detta är nog det längsta inlägget på sjukt länge!! Woho!                                                                       Bjuder på en otrolig vacker bild från helgen bara för att min dator nästanvill sammarbeta idag! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0