Lovsia - En sjukt bra dag!

Allt är mammas gamla förutom sjalen - ullared, väskan - lindex :)
Den fina dagen började tidigt, med morgondate vid brunsparken med Linnea. Sen tog jag fel spårvagn men det har inte med detta att göra.. Följt av lektioner som vanligt, med mycket fina inslag av stämmsång, körövning, pianolektion och sånglektion. Sedan blev det eftermiddagsdate, till Haga och fotade. Hittade konstigt nog till Järntorget där mitt nästa stop var. Vi var med hela musikprogrammet och lyssnade på Amandakören, där  två av mina gamla lärare sjunger. Väldigt fin konsert. Sen skulle jag komma hem, jag prickade rätt spårvagn på andra försöket! så nu är jag ganska trött, kom hem 5 över 10 kanske men det var det värt!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0