Linnea - 2013!

Det känns så konstigt att skriva 2013 men man vänjer sig nog vid det också. detta jullovet har jag sett till att ta vara på dagarna. Har träffat vänner firat jul, fotat lite, storstädat mitt rum, tagit det lugnt och såklart välkomnat det nya året. Igår kom Lovisa hem till mig och vi tog det ganska lugnt, stökade till i mitt rum, skrattade och såg på en film/musikal eller vad man nu kallar det vi såg.. Idag tänkte jag bara ta det lugnt och göra lite skolarbete men först ska jag dra och träna! Helt sjukt att skolan börjar på måndag. Vill verkligen fortsätta att vara ledig och fortsätta ha noll koll på vilken dag det är. Som tur är så är det ju snart sportlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0