Lovisa - Sanningar

Så klockren bild!!
Jag tänkte då göra som Linnea och lista lite skumma saker om mig :)
  • Jag är rädd för havsörnar bara för att jag hade en hems dröm om dem för flera år sen
  • Jag har varit världens twiligtfan
  • Jag längtar supermycket till hösten och en ny skola
  • När jag skrattar låter jag först lite som en häst och sen som en gris ;)
  • Jag pratar fjortisspråk lite mer än jag skulle vilje, säger typ typ, ofta, serriöst och liknande jättemycket
Och hoppas jag har tagit rätt dag annars blir det lite pinsamt men GLAD PÅSK GOTT FOLK!! ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

söta skor på headern :D Kika gärna in i bloggen, ny design :D

2012-04-07 @ 17:44:17
URL: http://feliciaochjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0