Linnea - Min skolavslutning!

Imorgon är det en vecka sedan jag slutade 9:an så jag tänkte att det var dags att jag berättar om min skolavslutning. Vi slutade på kvällen så på dagen träffades jag och mina vänner (de på översta bilden till vänster) ocxh gjorde oss fina inför avslutningen. Sedan var det lite uppträdanden i aulan och betygsutdelning i klassrummen. Många av mina betyg visste jag redan men jag blev ändå överväldigad. Visst har jag kämpat med mina betyg och det har väl gått bra men aldrig trodde jag att jag skulle få alla mvg förutom 1 vg! Matten har varit den största lyckan denna terminen då jag har höjt mig från att ha haft g förra terminen till att gå ut med mvg denna terminen. (bilden högst upp till höger är när jag chockat och glatt läser mina betyg med mamma). Jag kan ju säga att jag hade ett töntigt stort leende på läpparna hela kvällen. Sedan drog alla 9:or ner till en resturang och käkade middag och dansade hela natten lång. Hela dagen var väldigt trevlig och något som jag kommer att minnas!
Nedersta bilderna är på mig innan resturangen (klänning och skärp från h&m, skor från nilsons shoes?) och på mig och min vän Joel.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0