Lovisa - oups!

Det här är nog den första lyckade "model"bilden som linnea har tagit på mig  ^^ jag tror att den är från för ett år sen... känns som att det borde vara längre sen för jag känner inte igen mig ;) men något sånt ialla fall
Jag har kommit på att det inte bloggas särskillt mycket på den här bloggen.. den största anledningen är nog att mitt och Linneas liv inte är så intressanta just nu..... skola, plugg och om man har tur lite socialt liv.. Nej, nu överdriver jag lite ^^
Min syster fyllde 19 i helgen och jag hade 2 asmysiga filmkvällar, en med Linnea och en med min barndomskompis Wendela ♥ Jag ska försöka uppdatera mer och komma med nyare bilder :P KrAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0