Linnea - Today I'm wearing this!

Tröja - Ullared | Byxor - H&M | skor - dr.martens
Torsdag med matteprov och invigning av de nya byxorna. På matteprovet har jag ingen aning hur det gick, det kan ha gått jättebra och de kan ha gått skitdåligt. Älskar i alla fall mina nya byxor appropå ingenting. 
Jag tycker inte riktigt om att fotografera när andra folk är omkring mig, känner mig ofta pressad då på att prestera och då går allt bara åt pipsvängen. Det är även inte så kul att stå där och posa framför kameran när det kommer massa folk. Därför går jag oftast till ödeställen när jag ta t.ex. outfitbilder. De senaste gångerna har jag gått upp i skogen som ligger precis bredvid mitt hus. När jag precis ställt upp stativet på en jättefint ställe, tror ni inte att det kommer en kvinna gåendes i skogen. Hon gick ju inte bara förbi lite snabbt utan gick och plockade svamp runt om kring mig under den mesta av tiden jag tog kort. Det var bara för mig att bita ihop och låtsas som ingenting, ta mina bilder och vänta på att hon skulle försvinna. 
Idag har jag inget plugg så jag tar det bara lungt.
Älskar min outfit idag, skön, enkel och snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0