Linnea - Perfect Friday?

Idag efter att kollat på insekter idag i skolan så träffade jag fina Becca och drog hem till mig samtidigt som vi tjötade ikapp allt vi missat i varandras liv sedan skolan börjat. Vid 6 tiden drog vi ut på en åker fotade en stund. Den galna vinden var perfekt. Blev många fina bilder tack vare vinden även om man frös rumpan av sig. Bilderna åvan är från idag. När jag sedan kört hem Becca på moppen sätte jag mig ner och såg det jag väntat på sedan den 22 maj.
Nämligen 1 avsnittet på säsong 4 av glee! Shit vad det var värt att vänta på. Så sjukt awesome bra! Nu är det bara ytterligare en vecka av depp innan nästa avsnitt släpps! 
Vad kan man mer kräva av en fredag än Glee, foto och en fin vän? Tänk om varje fredag var såhär! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0