Lovisa - Hopplock :)


Jaa, jag skulle precis skriva rubriken när jag kom på att jag var sjukt hungrig. Så nu är jag mätt och ska ägna typ 5 minuter åt Dig. Jag har vart på skoldisco typ, vi fick dansa oss genom historien, vals, bugg osv. Och sen blev det riktigt disco på kvällen fast min aöron pallade bara typ 1 och 1 halv timma + single ladies. Dagen har vast intressant, satt och halvsov de 2 första lektionerna, sen håltimma där vi satt och.. sjöng (en bra sak med att vara estet, man kan vara lite random ibland). + lite mer som faktiskt är helt ointressant. På bilden ovan ser Du min otroligt party hårfärg! Det är inte mening att ha 3 färger i håret men jag pallar inte färga om det så.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0