Lovisa - Idag är det tisdag :)




Okej nu blev blev det sådär lite halvdant... Jaja, översta bilden är jag idag och boken är den som jag ska läsa på engelskan, väldigt bra än så länge, jag har lysnat på den första halvan på svenska så jag ska läsa halva på eng, men den är typ 600 sidor så det blir bra :) Jag kom precis på att mitt liv handlar om skola och mat mest... Alltid när jag kommer hem så är jag ashungrig och så käkar jag, och sen brukar jag plugga.. Memen, jag klagar inte jag gillar både mat och skola, sp livet är gött ^^ okej, nu blev det sådär ointressant igen, men det händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu så ni får leva med dett. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0