Linnea - Tankar!

Är de bara jag som vill dö när jag ser den här tröjan? AHHHHHHH! På hemsidan jag hitta den stod det dock ingenting om var man kunde köpa den, vilket suger!
Känns som jag bloggar minimalt men jag har blivit inspirerad av Lovisa och börjar skriva i min dagbok igen. Fick den 2006 i julklapp så det är faktsikt väldigt kul att kolla i den ibland eftersom det finns små tankar och annat kladd från stora delen av min uppväxt. Försöker så ofta jag kan avbelasta min hjärna från massa tankar genom att skriva i den. Det jag försöker komma till är att den är nästa som en blogg, fast endast för mig och djupare. 
Därför känns det som om jag bloggar av mig i dagboken vilket är lite tråkigt för bloggens uppdatering. Ska försöka att blogga lite mer i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0